سلام این وب زیر مجموعه نقش برتر پارس است آدرس سایت اصلی nbpars.ir روش تماس با پشتیبانی در سایت موجود است
برای خرید هر محصول روی لینک آن محصول کلیک و پس از پرداخت بلافاصله دانلود کنید.
سایت نقش برتر پارس دارای نماد اعتماد و نماد بر خط وزارت ارشاد می باشد که در صفحه سبد خرید می توانید مشخصات را مشاهده و با اطمینان خرید بفرمایید
موفق و موید باشید
ادامه...
تاریخ ایجاد07/15/2015 12:00:00 ق.ظتعدادبرگ: 80 برگ وردقیمت: 18000 تومان
تعدادمشاهده51
۱-هدف پژوهش: هدف پژوهش از انتخاب این پروژه باعنوان مدرسه ابتدایی
نابینایان وکم بینایان توجه به امر آموزش در دوره ابتدایی این افرادو طراحی
فضایی مناسب برای دانش آموزان نابیناوکم بینادراین دوره برای یادگیری هرچه
بهتروشکوفایی استعدادهای دانش آموزان بوده است.
۲-روش پژوهش: برای پژوهش از روشهای مطالعه وتحقیق در زمینه آموزش وپرورش
دانش آموزان نابیناوکم بینا در دوره ابتدایی و نیزنیازهای آنهادر این مقطع
استفاده شده است .همچنین مطالعه در زمینه طراحی فضاهای آموزشی از طریق کتب
مختلف و نیز برخی سایت های اینترنتی صورت گرفته است.
۳-طرح پژوهش: طرح پژوهشی بدلیل اهمیت موضوع آموزش وپرورش کودکان نابینا وکم
بینا درمقطع ابتدایی بوده استاین مقطع بدلیل پایه بودن وشروع یادگیری دانش
آموزان از اهمیت بالایی برخوردار بوده ونیاز به توجه هرچه بیشتر رامی
طلبد.بنابراین ازطریق طراحی فضایی مناسب برای یادگیری وآموزشی هرچه بهتر
این دانش آموزان میتوان راه را برای پیشرفت وشکوفایی هرچه بیشترآنها
هموارنمود.
۴-نتیجه گیری: اهمیت موضوع آموزش و پرورش کودکان کم بیناونابینا مارا برآن
میداردکه برای خلق فضایی مناسب وو دوست داشتنی ولذت بخش برای دانش آموزان
کم بینا ونابینا تلاش کنیم و باطراحیهای محیط های راحت ودلپذیر دراین نوع
مدارس درصد یادگیری وشکوفایی استعدادهای دانش آموزان کم بینا
ونابینارابالابرده وازین طریق آنهارا بسوی پیشرفت هرچه بهتر سوق دهیم.
فصل اول: معرفی پروژه……………………………………………………………………………………………..۱۰
۱-۱دلایل اهمیت موضوع …………………………………………………………………………………………..۱۱
۱-۲ آموزش وپرورش نوین مدارس نوین…………………………………………………………………………….۱۱
۱-۳ تأثیر آموزش وپرورش نوین برطرح مدرسه…………………………………………………………………….۱۱
آموزش تلفیقی در اجرا وعمل …………………………………………………………………………..۵۰
روش های برخورد با کم بینایان ونابینایان……………………………………………………………….۵۲
پیشرفت اجتماعی دانش آموزان کم بینا ونابینا………………………………………………………….۵۳
کاربا دانش آموزان دارای آسیب بینایی در کلاس………………………………………………………..۵۴
نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………۵۸
روش های آموزش نابینایان………………………………………………………………………………….۵۹
توان بخشی حرفه ای نابینایان………………………………………………………………………………۶۶
جانمایی موقعیت زمین نسبت به شهر……………………………………………………………………۶۸
سایت مورد بررسی………………………………………………………………………………………….۶۹
منابع……………………………………………………………………………………………………………۷۴
—————————————————
کلمات کلیدی مرتبط: مطالعات طراحی مجتمع آموزشی کم بینایان ونابینایان
,رساله مجتمع آموزشی نابینایان
,پایان نامه مجتمع آموزشی نابینایان
,برنامه فیزیکی مجتمع آموزشی نابینایان
,نمونه موردی مجتمع آموزشی نابینایان
,مبانی مجتمع آموزشی نابینایان
,استانداردهای مجتمع آموزشی نابینایان
,
,
,
,۱-هدف پژوهش: هدف پژوهش از انتخاب ,