فهرست مطالب
چکیده
فصل اول
مبانی نظری
۱-۱ بیان مساله
۱-۲ پیشینۀ تحقیق
۱-۳ فرضیات تحقیق
۱-۴ اهداف پروژه
۱-۵ ضرورت های تحقیق
۱-۶ موسیقی سمفونیک چیست
۱-۷ موسیقی دوره رمانتیک
۱-۸ مشاهیر موسیقی
۱-۹ هارمونی کیهانی
۱-۱۰ مفاهیم و دیدگاه اندیشمندان
۱-۱۱ موسیقی در آثار ابوعلی سینا
۱-۱۲ موسیقی و جایگاه آن نزد مولانا
۱-۱۳ روش تحقیق
فصل دوم
۲-۱ برنامۀ فیزیکی طرح
۲-۲ شناخت و تحلیل سایت پروژه
۲-۳ بررسی اولیه شعر در معماری
۲-۴ رابطۀ موسیقی و احساسات انسانی و الهامات موسیقیایی
۲-۵ رابطه موسیقی با احساسات انسانی
۲-۶ تاثیر موسیقی بر مغز انسان
۲-۷ تعاریف
۲-۸ ریتم و ضربآهنگ
۲-۹ آشنایی ابتدایی با ریتم یا ضرب آهنگ، در هنر های تجسمی
۲-۱۰ ریتم وسکون
۲-۱۱ ریتم در طراحی
۲-۱۲ تقارن
۲-۱۳ سلسله مراتب در کشف فضای معماری و موسیقی ایرانی
۲-۱۴ آکوستیک و معماری
۲-۱۵ فرم تالار های موسیقی
۲-۱۶ معماری موسیقی مجسم
۲-۱۷ رابطه معماری و موسیقی
۲-۱۸ معماری آکوستیک در تالار های موسیقی
۲-۱۹ تاریخ آکوستیک معماری
۲-۲۰ موسیقی ایران در دوران تاریخی
۲-۲۱ تاثیر موسیقی روی معماری
۲-۲۲ موسیقی و معماری و اندوختههای فرهنگی
۲-۲۳ معماران در رابطه با موسیقی سمفونیک چه نظریاتی داده اند
فصل سوم
۳-۱ بررسی نمونه های موردی ایرانی و خارجی
۳-۱-۱ تالار وحدت
۳-۱-۲ برج میلاد
۳-۱-۳ تئاتر خاوران
۳-۱-۴ خانه اپرای سیدنی Sydney Opera House
۳-۱-۵ تالار جدید کنسرت لوکزامبورگ
۳-۱-۶ پارک موسیقی parco della musica
۳-۱-۷ سالن اپرای گوانجو
۳-۱-۸ سالن کنسرت هال تامپر- فنلاند tampere talo
۳-۱-۹ تالار کنسرت والت دیسنی walt disney concert hall
۳-۱-۱۰ سالن کنسرت هال کیوتو ژاپن kyoto concert hall
۳-۱-۱۱ مرکز موسیقی کودلی
۳-۱-۱۲ مرکز ملی هنرهای نمایشی چین National Center for the Performing Arts China
۳-۱-۱۳ خانه موسیقی در دانمارک
۳-۱-۱۴ اپرای متروپولیتن تایچونگ
۳-۲ ارائه احکام طراحی
فصل چهارم
شناخت بستر
۴-۱ شناخت و تحلیل سایت و ارائه روند طراحی
۴-۲ پتانسیل های توسعه منطقه
۴-۳مشخصات جغرافیایی و اقلیمی منطقه ۲۲ شهرداری تهران
۴-۴ توضیح سایت و قرارگیری
۴-۵ ارائه کانسپت
فصل پنجم
طرح نهایی
۵-۱ پلانها
منابع